Різниця в економічного розумінні понять «фінансова інженерія» і «пакетний продаж».
Ключові слова:
фінансова інженерія, пакетний продаж, сегментація, фінансові послуги, стратегія продажівАнотація
У статті визначено, що фінансова інженерія відштовхується від потреб споживачів, а пакетний продаж від фінансових продуктів, які об’єднуються в пакети. До тепер, різниця між фінансовою інженерією та пакетним продажем не була чітко визначена. Пакетні продажі розглядаються на чотирьох рівнях: внутрішньопродуктовому; міжпродуктовому; міжінституційному та на рівні самообслуговування. Продемонстровано концепцію пакетних продажів фінансових послуг. Зазначено, якщо клієнт використовує всі послуги пакета для малого та середнього бізнесу, процентна ставка буде мінімальною. У цьому випадку, пакет фінансових послуг є вигідним для обох сторін: банк отримає доходного та лояльного клієнта, який зосередить всі свої операції в одному банку, а клієнт зможе зменшити витрати на обслуговування кредиту, що традиційно займає найбільшу питому вагу в структурі витрат на банківські послуги. Проведено порівняльний аналіз фінансової інженерії та пакетного продажу фінансових послуг з використанням десяти параметрів. Зроблено висновок, що пакетування можна розглядати лише як один із етапів чи інструментів фінансового інженера – фізичний.Посилання
Finnerty J.D. Financial Engineering in Corporate Finance: An Overview / J.D. Finnerty // Financial Management, Winter. – 1988.
Marshal J.F. Financial Engineering. Complete guide to financial innovations / J.F. Marshal, Vykul K. Bansal. – М: INFRA – M, 1998 – 784 p.
Gastineau Gary L. Dictionary of Financial Risk Management [Electronic resource] / G.L. Gastineau, M.P. Kritzman. – Access mode : http:fenews.com.
Giddy Ian. Global Financial Markets [Electronic resource] / Ian Giddy. – Access mode: http/:www/giddy.org.
Smith K. The Financial Economic Risk in Financial Engineering Models / K. Smith // Wilmott 2015, September, 79. – 2015 (р. 50-55).
Ali N. Akansu and Mustafa U. Torun. (2015), A Primer for Financial Engineering: Financial Signal Processing and ELECTRONIC TRADING , Boston, MA: Academic Press, ISBN 978-0-12-801561-2
Khutaiev Raibek Islamovich. Formation of a strategy of bank services development: thesis of the the candidate of economic sciences: 08.00.10. – М.:, 2007. – 215 с., Bibliogr.: p. 179-193 RGB OD, 61:07-8/5165
Smirnov М.А. Package sales in the bank: marketing aspects // Organization of bank products sale. 2009. N 1. С. 58 - 70.
Kuznetsova L.A. Customers loyalty and recommendation management// Organization of bank products sale. – 2008. – No. 1.
Joao Dias, Debasish Patnaik, Enrico Scopa, and Edwin van Bommel. Automating the bank’s back office [E-resource]: July 2012. – Access mode: http://www.mckinsey.com