Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку
Ключові слова:
реклама, рекламна акція, рекламний бюджет, непрямі витрати, нецінові методи, імідж банкуАнотація
У статті проаналізовано теоретичні та практичні основи рекламного процесу банків. Визначено зміст поняття «банківська реклама», а також її форми (реклама банківських продуктів, самого банку та реклама потреби). Встановлено, що вітчизняні банки у більшій мірі приділяють увагу рекламі власних послуг, а лише потім безпосередньо установі та формуванню майбутніх потреб. Визначено яким чином реклама впливає на імідж банку. Розглянуто структуру витрат та форми реклами у банківському бізнесі. У роботі також досліджено особливості антикризової реклами банків, зокрема, показано, що на сьогодні банки не лише своїми силами намагаються підтримувати обороноздатність країни, але і пропонують спеціальні продуктові програми, які дозволяють залучати населення до цього процесу. Доведено, що успішна банківська реклама - це завжди інтегральне рішення декількох взаємопов'язаних задач: формування іміджу і інформування про банківські продукти, залучення нових клієнтів і формування позитивного образу в очах всього населення, одночасний прояв стабільності та динаміки.Посилання
Джефкинс Ф. Реклама [Текст] / Ф. Джефкинс // Учебное пособие.- Издательство: Юнити-Дана, 2012 г.- 544 с.
Васильєва Т.А. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком [Електронний ресурс] / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич // Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково- практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С.42-43. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210
Широкова, М.С. Дослідження економічної поведінки споживачів банківських послуг [Текст] / М.С. Широкова // Вісник Харківського національно університету ім..В.Н. Каразіна. – 2011. - №941. – С.177.
Косар, Н.С. Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н.С. Косар // Національний університет «Львівська політехніка». – 2008. - №23.- С.16.
Які рекламні акції у банківській сфері є найцікавішими? [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://ua.prostobankir.com.ua/marketing_reklama_pr/ - 10.01.2013. - Назва з екрана
Рекламні секрети банківських послуг [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ufin.com.ua/analit_mat/gkr/017.htm /. - 19.09.2011. - Назва з екрана.
Фінансові послуги [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.adme.ua/finansovyeuslugi/page9/. – Назва з екрана.
Реклама банків і вся правда про неї [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://groshi-vkredit.org.ua/reklama-bankiv-i-vsya-pravda-pro-neji.html- Назва з екрана.
Гузь, М. М. Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами [Електронний ресурс] / М. М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2007. – Т. 17. – С. 253–260. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/6010
Васильєва, Т. А. Оцінювання ефекту від застосування маркетингових комунікацій банку [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, О. В. Радченко, Я. М. Кривич // Економічний часопис-ХХІ. – 2014. – №7-8(1). – С. 65-69. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/12313