Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку

Автор(и)

  • Y. Kryvych Українська академія банківської справи
  • F. Ushkalova Українська академія банківської справи
  • Yu. Gribkova Українська академія банківської справи

Ключові слова:

реклама, рекламна акція, рекламний бюджет, непрямі витрати, нецінові методи, імідж банку

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні та практичні основи рекламного процесу банків. Визначено зміст поняття «банківська реклама», а також її форми (реклама банківських продуктів, самого банку та реклама потреби). Встановлено, що вітчизняні банки у більшій мірі приділяють увагу рекламі власних послуг, а лише потім безпосередньо установі та формуванню майбутніх потреб. Визначено яким чином реклама впливає на імідж банку. Розглянуто структуру витрат та форми реклами у банківському бізнесі. У роботі також досліджено особливості антикризової реклами банків, зокрема, показано, що на сьогодні банки не лише своїми силами намагаються підтримувати обороноздатність країни, але і пропонують спеціальні продуктові програми, які дозволяють залучати населення до цього процесу. Доведено, що успішна банківська реклама - це завжди інтегральне рішення декількох взаємопов'язаних задач: формування іміджу і інформування про банківські продукти, залучення нових клієнтів і формування позитивного образу в очах всього населення, одночасний прояв стабільності та динаміки.

Біографії авторів

Y. Kryvych, Українська академія банківської справи

к.е.н., старший викладач кафедри банківської справи

F. Ushkalova, Українська академія банківської справи

слухач магістратури

Yu. Gribkova, Українська академія банківської справи

слухач магістратури

Посилання

Джефкинс Ф. Реклама [Текст] / Ф. Джефкинс // Учебное пособие.- Издательство: Юнити-Дана, 2012 г.- 544 с.

Васильєва Т.А. Антикризовий маркетинг як складова стратегічного управління банком [Електронний ресурс] / Т.А. Васильєва, Я.М. Кривич // Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково- практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С.42-43. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210

Широкова, М.С. Дослідження економічної поведінки споживачів банківських послуг [Текст] / М.С. Широкова // Вісник Харківського національно університету ім..В.Н. Каразіна. – 2011. - №941. – С.177.

Косар, Н.С. Особливості просування банківських продуктів [Текст] / Н.С. Косар // Національний університет «Львівська політехніка». – 2008. - №23.- С.16.

Які рекламні акції у банківській сфері є найцікавішими? [Електронний ресурс].- Режим доступу: http://ua.prostobankir.com.ua/marketing_reklama_pr/ - 10.01.2013. - Назва з екрана

Рекламні секрети банківських послуг [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.ufin.com.ua/analit_mat/gkr/017.htm /. - 19.09.2011. - Назва з екрана.

Фінансові послуги [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.adme.ua/finansovyeuslugi/page9/. – Назва з екрана.

Реклама банків і вся правда про неї [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://groshi-vkredit.org.ua/reklama-bankiv-i-vsya-pravda-pro-neji.html- Назва з екрана.

Гузь, М. М. Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами [Електронний ресурс] / М. М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2007. – Т. 17. – С. 253–260. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/6010

Васильєва, Т. А. Оцінювання ефекту від застосування маркетингових комунікацій банку [Електронний ресурс] / Т. А. Васильєва, О. В. Радченко, Я. М. Кривич // Економічний часопис-ХХІ. – 2014. – №7-8(1). – С. 65-69. Режим доступу: http://dspace.uabs.edu.ua/jspui/handle/123456789/12313

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті