Параметри оцінки конкурентної позиції страхової компанії

Автор(и)

  • M. E. Ionin Донецький національний університет

Ключові слова:

конкуренція, ринкове середовище, конкурентна позиція, страхова компанія, параметри, оцінка, потенціал

Анотація

У статті розглядаються методологічні, концептуальні та методичні підходи до визначення параметрів оцінки конкурентної позиції страхової компанії, які враховують специфіку страхового підприємництва, структуру страхового ринку та особливості страхового товару. Питання конкуренції як рушійного механізму розвитку ринкових відносин, визначено через специфіку та стан страхового ринку України. Доведено, що структура страхового ринку дуже неоднорідна незважаючи на високу універсальність страхового товару. Конкурентна позиція страховика розглядається як частина території страхового ринку, на якому кожна компанія здійснює залучення, формування та розвиток ресурсної бази при реалізації обраної стратегії розвитку. Залежність позиції від часу має враховуватися при розробці експертних підходів до оцінки та встановленні її межи. Визначено основні параметри оцінки ринкової позиції страховика, як інтегрованого показника конкурентоспроможності. Запропоновано низку показників, що базуються на фінансовій та операційній звітності страховика.

Біографія автора

M. E. Ionin, Донецький національний університет

аспірант

Посилання

Клейнер Г.Б. Рыночные отношения в современной экономике/Г.Б.Клейнер//Горизонты экономики, 2011, № 1, С. 11-24

Суска А. А. Конкурентный потенциал как категория конкуренции и объект управления/ А. А. Суска // Молодой ученый. — 2012. — №12. — С. 277-279.// http://www.moluch.ru/archive/47/5837/

Янгирова С.М. Конкуренция и социальная адаптация в трансформирующемся обществе/ С.М.Янгирова//Електронний ресурс: режим доступу: www.dlib.rsl.ru/loader/view/01003279033.pdf

Гаманкова О.О. Ринок страхових послуг України: теорія, методологія, практика: [монографія]/ О.О. Гаманкова. - К.: КНЕУ, 2009.-283 с.

Підсумки діяльності страхових компаній: Електронний ресурс: режим доступу: http://forinsurer.com/

Кулінічев П.К. Оцінка факторів впливу на конкурентну позицію підприємства/ П.К. Кулінічев // Вісник НТУ „ХПІ”. Серія: Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Х.: НТУ „ХПІ”. - 2013. - № 45(1018) - С. 69-75.

Офіційний сайт Інституту аналізу ризиків //www.iar.in.ua

Кравчук Г.В. Підходи до оцінки конкурентоспроможності страхової послуги як елементу комплексної оцінки страхової фірми/Г.В.Кравчук//Механізм регулювання економіки. – 2010, №3, Т. 2. – С. 87 – 91

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті