Конкурентні переваги страхових компаній в контексті розвитку страхового ринку України.

Автор(и)

  • M. Ionin Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2296.2018.1.9

Ключові слова:

страхова компанія, конкурентні переваги, ринок, економічна конкуренція, ринкова концентрація, потенціал

Анотація

Конкуренція на страховому ринку фактично відбувається на рівні переваг страхових послуг, які розробляються страховиком та реалізуються завдяки організації системи продажу, формуванні мережі страхових посередників або запровадженні інших форм та методів комунікацій з страхувальниками. Ринкові умови функціонування страховиків вимагають виокремлення їх товарів із визначенням таких властивостей, завдяки чому споживач отримує більшу вигоду у порівнянні із товарами конкурентів. Для страхових послуг переваги визначаються в першу чергу через здібності та компетентності персоналу компанії, рівень фаховості та креативності якого безпосередньо впливає на вибір клієнтами послуг конкретної компанії. Крім того, розгляд переваг товару відбувається через визначення ринку з урахуванням специфіки товару та концепції ринку. Для страхового ринку України специфікою є наявність значної у порівнянні із іншими країнами, кількості компаній та тлі невідповідно цьому малих обсягів продажу послуг та концентрації страховиків та видів послуг.

Біографія автора

M. Ionin, Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант

Посилання

Вебер Макс. Хозяйство и общество: очерки понимающей социологии// в 4 т. [пер. с нем.]— М.: Изд. дом Высшей школы экономики, 2016. – 455 с.

Уайт Харрисон. Откуда берутся рынки//Экономическая социология. Т. 11. №5. – 2010. – С. 54-83. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ecsoc.hse.ru/data/2011/12/08/1208204986/ecsoc_t11_n5.pdf

Don Slater (Дон Слейтер) Consumer Cultural and Modernity/Slater Don. – Wiley. – 1998. – 240 p.

Флигстин Нил. Архитектура рынков. Экономическая социология капиталистических обществ ХХІ века. – Издат. Дом ВШЭ – 2013. – 392 с.

Портер М. Конкурентное преимущество: как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. - 715 с.

Аакер Девид. Бизнес-стратегия. От изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений

Бідник Н.Б., Дзьоба В.Б. Створення кептивних страхових компаній як метод самострахування промислових підприємств. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream

Connecticut insurance market brief. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pwc.com/us/en/insurance/publications/assets/pwc-2016-connecticut-insurance-market-brief.pdf

Огляд страхового ринку України. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.nfp.gov.ua/ua/Ohliad-rynkiv.html

Статистика страхового ринку України. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://forinsurer.com/stat

The World’s Biggest Public Companies. - Рейтинг Forbes. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.forbes.com/sites/corinnejurney/2017/05/24/the-worlds-largest-public-companies-2017

Про захист економічної конкуренції. Закон України. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/935-19

Antitrust in the new economy case Google Inc. Against Economic competition on WEB.- [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ac.els-cdn.com/

Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг./Пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова - Спб.: Питер.- 2007. – 800 с. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://consult-dnd.com.ua

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті